Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesVeelgestelde vragenProbleemoplossing
Waarom blijft deze bestelling een backorder?
Waarom blijft deze bestelling een backorder?

Begrijpen wanneer backorders ontstaan is cruciaal om te weten wat je moet doen om deze te kunnen verwerken.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Foutmeldingen bij aanmaken van picklijst:

  • products have insufficient stock

  • can't find location to pick from

Producten die automatisch toegevoegd worden aan je picklijst

Backorders zijn bestellingen die niet verwerkt kunnen worden omdat er een voorraad tekort is. Toch lijkt in sommige gevallen alles op voorraad te zijn maar blijft een bestelling toch een backorder, dus hoe zit dat dan? Hier een korte uitleg van de scenario's die een backorder kunnen veroorzaken.

  1. Eén of meerdere producten uit de bestelling zijn niet voldoende op voorraad.

  2. Eén of meerdere producten die automatisch toegevoegd worden aan de picklijst zijn niet voldoende op voorraad.

Als je niet zeker bent kan je de backorder openen en de picklijst aanmaken, je krijgt dan rechtsboven in het scherm een melding te zien met welke producten een voorraad tekort hebben.

Je kan ervoor zorgen dat automatisch toegevoegde producten aan picklijst geen backorders veroorzaken door de optie Bestelling niet in backorder plaatsen als dit product niet op voorraad is te checken.

Was dit een antwoord op uw vraag?