Naar de hoofdinhoud
Snooze redenen aanmaken

Je kan picklijsten en bestellingen snoozen om ze even opzij te schuiven. Met snooze redenen kan je snel een reden voor het snoozen opgeven.

Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Soms ben je niet in staat een picklijst direct te verwerken en wil je hem uit de picklijst pagina hebben zonder deze te verwijderen. Dit doe je door de picklijst of de gehele bestelling te snoozen. Hiermee schuif je hem tijdelijk opzij en geef je aan wanneer deze weer terug in de lijst mag komen. Het helpt vaak om aan te geven waarom je deze gesnoozed indien dit zou gaan om bijvoorbeeld een verkeerd adres of niet voorradig product.


Snooze redenen aanmaken

  1. Klik links in het menu op Instellingen

  2. Klik onder Automatisering op Snooze-redenen.

  3. Selecteer links of je de reden wilt aanmaken voor bestellingen of voor picklijsten

  4. Vul de reden in en klik op + Reden toevoegen

🎉 Gefeliciteerd, je hebt een snooze-reden ingesteld!

Was dit een antwoord op uw vraag?