Met Tickets kan je communiceren met je fulfilmentpartij direct vanuit Lyra. Je kan een ticket openen en de fulfilmentpartij kan dan met je chatten. Als de ticket is opgelost kan je deze sluiten en als jij of de fulfilmentpartij er zelf niet uitkomen dan kan je de ticket ook escaleren naar het Lyra Support Team.
Een ticket aanmaken
Ga links in het menu naar Tickets
Klik op de Tickets pagina rechtsboven op Ticket aanmaken
Vul een Titel en Bericht.
Klik op Ticket aanmaken om het gesprek te starten.
Je kan op de volgende pagina een reactie afwachten en het gesprek vervolgen.
Zodra één van de betrokkenen tot een oplossing is gekomen, kan je rechtsboven klikken op Ticket sluiten om een afsluitend bericht te sturen.
Je kan dan de oplossing accepteren om het gesprek te eindigen of weigeren om het gesprek te vervolgen
Mocht je achteraf toch nog de ticket willen vervolgen nadat deze is gesloten, dan kan je rechts bovenin weer klikken op Re-open ticket om het gesprek te heropenen
Gefeliciteerd! Je weet nu hoe je Tickets kan aanmaken en kan behandelen in Lyra!🎉