Voordat je kan beginnen met retouren verwerken, zal je eerst alles moeten inrichten van retour redenen, retour condities en retour voorkeuren.
Retour condities instellen
Klik links in het menu op Instellingen
Klik onder Retouren op Retourstaten
Klik op + Nieuwe conditie om en nieuwe conditie aan te maken
Vul de naam van de conditie in, en geef aan of deze reden voor een specifieke fulfilmentklant is.
Geef aan welke acties bij deze conditie uitgevoerd moeten worden (opnieuw in voorraad, terugbetalen en labels printen.
Vervolgens kan je hieronder aangeven onder welke voorwaarden deze conditie geselecteerd mag worden.
Moet gesealed zijn: Dit betekend dat het product gesealed retour moet zijn gekomen.Moet compleet zijn: Het product moet alle onderdelen die gespecificeerd zijn in de productdetails bevatten bij ontvangst.
Reden opgeven: Maak het veld om een reden op te geven voor het selecteren van deze conditie beschikbaar, dit maakt dit veld niet verplicht.
Verplicht reden opgeven: Als deze conditie is geselecteerd dient te gebruiker aan te geven waarom hiervoor gekozen is.
Klik op Opslaan om de retourconditie op te slaan.
🎉 Gefeliciteerd, je hebt een retourconditie ingesteld!
Retourredenen instellen
Klik links in het menu op Instellingen
Klik onder Retouren op Retour redenen
Klik op + Nieuwe reden om en nieuwe reden aan te maken
Vul de reden in, en geef aan of deze reden voor een specifieke fulfilmentklant is.
Geef aan of deze alleen te selecteren is binnen Lyra of ook te gebruiken is bij het aanmaken van een retour vanuit het retourportaal.
Vervolgens kan je hieronder aangeven onder welke voorwaarden deze conditie geselecteerd mag worden.
Klik op Opslaan om de retourconditie op te slaan.