Naar de hoofdinhoud

Waarom kan ik mijn Shopify niet koppelen?

Troubleshoot waarom het niet lukt om je Shopify store te koppelen aan LyraWMS

Meer dan 3 weken geleden bijgewerkt

Er kunnen een aantal oorzaken zijn waarom je Shopify store niet gekoppeld krijgt aan LyraWMS. We gaan hier deze oorzaken doornemen zodat je zelf het probleem kan troubleshooten en op kan lossen.


Ik kan geen Fulfilment locatie selecteren

Het kan voorkomen dat je je Shopify URL, API Key en API Accesstoken invult en dat je vervolgens geen resultaten krijgt onder Fulfilment locatie. Loop de onderstaande oorzaken door om het probleem te troubleshooten en oplossen.

Fulfilment locatie ophalen uit Shopify

Rechts van de Fulfilment locatie selectie heb je een Ververs knop. Hiermee haal je de fulfilment locaties op van je Shopify store. Klik hierop en kijk dan opnieuw of je nu wel een fulfilment locatie kan selecteren.

Foutieve API key en Access Token

Het zou goed kunnen dat je de verkeerde API Key en/of de verkeerde Toegangstoken beheerders-API hebt ingevuld.

  • Controleer of de API Access Token die je hebt ingevuld begint met shpat_.

  • De API Key bestaat alleen uit letters en cijfers, zonder speciale karakters

Klik na het controleren en eventueel aanpassen van de keys op Ververs (EN=Refresh) en kijk of je nu wel een fulfilment locatie kan selecteren.

Foutieve Shopify URL

De meest gemaakte fout is de verkeerde .myshopify URL invullen. Vaak zijn er 2 .myshopify URL's en maar 1 van de 2 werkt. Als 't met de ene niet lukt, probeer het dan nog eens met de andere.

Klik na het controleren en eventueel aanpassen van de keys op Ververs (EN=Refresh) en kijk of je nu wel een fulfilment locatie kan selecteren.

Onvoldoende app-rechten

Als er onvoldoende app-rechten zijn verleend aan de custom app die je hebt gemaakt in Shopify om LyraWMS te koppelen, dan zal je ook niet de fulfilment locatie kunnen vinden.

Was dit een antwoord op uw vraag?