Er kunnen een aantal oorzaken zijn waarom je Shopify store niet gekoppeld krijgt aan LyraWMS. We gaan hier deze oorzaken doornemen zodat je zelf het probleem kan troubleshooten en op kan lossen.
Spring naar oplossingen:
Ik kan geen Fulfilment locatie selecteren
Het kan voorkomen dat je je Shopify URL, API Key en API Accesstoken invult en dat je vervolgens geen resultaten krijgt onder Fulfilment locatie. Loop de onderstaande oorzaken door om het probleem te troubleshooten en oplossen.
Fulfilment locatie ophalen uit Shopify
Rechts van de Fulfilment locatie selectie heb je een Ververs knop. Hiermee haal je de fulfilment locaties op van je Shopify store. Klik hierop en kijk dan opnieuw of je nu wel een fulfilment locatie kan selecteren.
Foutieve API key en Access Token
Het zou goed kunnen dat je de verkeerde API Key en/of de verkeerde Toegangstoken beheerders-API hebt ingevuld.
Controleer of de API Access Token die je hebt ingevuld begint met shpat_.
De API Key bestaat alleen uit letters en cijfers, zonder speciale karakters
Klik na het controleren en eventueel aanpassen van de keys op Ververs (EN=Refresh) en kijk of je nu wel een fulfilment locatie kan selecteren.
Foutieve Shopify URL
De meest gemaakte fout is de verkeerde .myshopify URL invullen. Vaak zijn er 2 .myshopify URL's en maar 1 van de 2 werkt. Als 't met de ene niet lukt, probeer het dan nog eens met de andere.
Klik na het controleren en eventueel aanpassen van de keys op Ververs (EN=Refresh) en kijk of je nu wel een fulfilment locatie kan selecteren.
Onvoldoende app-rechten
Als er onvoldoende app-rechten zijn verleend aan de custom app die je hebt gemaakt in Shopify om LyraWMS te koppelen, dan zal je ook niet de fulfilment locatie kunnen vinden.